Nu får väl ändå ASVH ge sig !!

gylle

Trådstartare
Var inne och tittade på resultatlistorna från 3-års testerna, vad finner man helt fel fader på flera av hästarna, kollade ändå bara på den visningen jag själv var på och på de hästar jag kom ihåg i huvudet (däribland min egen) som begåvats med helt andra fädrar än vad de egentligen har. Börjar undra hur många fler som är fel, vet dessutom då jag har denna resultatlista direkt från arrangören att på deras är det rätt. Tycker detta verkligen är dåligt att man inte kan få rätt på så viktiga uppgifter har tidigare själv varit inne och kollat på dessa listor när jag funderat på olika hingstar för betäckning för att se hur avkommerna presterat. Nu litar man ju inte alls på att det är rätt hingst som anges som fader.
Nej skärpning hur svårt är det att skriva av en resultatlista rätt ????

Skulle gissa att de har någon som inte vet vad de pysslar med vad det gäller kodningen. Då är det lätt att det blir fel, men en stor sida som ASVH borde ju ha en bar webdesigner tycker man.

Jag antar att syftet med ditt inlägg var att få dela med dig av din frustration, men jag hoppas verkligen att du mailat dina klagomål till ASVH... Det är liksom först då det kan komma något konstruktivt ur dem (klagomålen i första hand, men kanske också ASVH ;) )

Naturligtvis mailade jag ASVH, ville dock med detta inlägg även göra andra uppmärksamma på att listorna inte är att lita på då andra kanske precis som jag använder dessa när de väljer hingstar, vilket ju är högaktuellt nu.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 805
Senast: Imna
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 686
Senast: Blyger
·
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 571
Senast: Keb71
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka