Nu byter vi inriktning ..

Sv: Nu byter vi inriktning ..

Vi satte dom i skacklarna men man kan ju fixa en svängel också som på detta ekipage:

c18eecda88615b2b87a48dcdd309b672.jpg

Tillsammans kan ju du och jag spänna för en hel tomtearmé framför en vagn :D

*skratt*

Jag har iofs bara två som är någorlunda välkörda, har två under inkörning så snart har vi åtminstone fem... :D

Någon typ av svängel kanske man borde ha, annars drar ju förlöparen vagnen snett för dragaren om han drar i svängarna? Hmm, fast hur löser man det? Jag har iofs inte så tvära svängar i uppförsbackarna...

Egentligen ska ju förlöparen inte dra något utan bara hålla farten...

Självklart, hon är nog iofs den häst som har varit svårast att tömköra så inkörningen går väl därefter också. Att SÅ mycket temperament får plats i en så liten häst är för mig obegripligt! Tur för henne att hon är söt... :D

Liknande trådar

Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 924
Utrustning Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa...
Svar
2
· Visningar
465
Senast: Emiro
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: sweep
·
Foder & Strö Min häst ska flytta till nytt stall om ungefär två veckor och kommer då gå ut på skogsbete dygnet runt. Där hon står nu så står hon i...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10