Nu byter vi inriktning ..

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare lul
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 111
Sv: Nu byter vi inriktning ..

Vi satte dom i skacklarna men man kan ju fixa en svängel också som på detta ekipage:

c18eecda88615b2b87a48dcdd309b672.jpg

Tillsammans kan ju du och jag spänna för en hel tomtearmé framför en vagn :D

*skratt*

Jag har iofs bara två som är någorlunda välkörda, har två under inkörning så snart har vi åtminstone fem... :D

Någon typ av svängel kanske man borde ha, annars drar ju förlöparen vagnen snett för dragaren om han drar i svängarna? Hmm, fast hur löser man det? Jag har iofs inte så tvära svängar i uppförsbackarna...

Egentligen ska ju förlöparen inte dra något utan bara hålla farten...

Självklart, hon är nog iofs den häst som har varit svårast att tömköra så inkörningen går väl därefter också. Att SÅ mycket temperament får plats i en så liten häst är för mig obegripligt! Tur för henne att hon är söt... :D

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: CaisaCax
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
12
· Visningar
895
Senast: Velig
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
632
Senast: morgaine
·
Hemmet Om en säng är lite för mjuk hjälper det då att byta bäddmadrass? Det är en kontinentalsäng i ett litet större mått så jag känner inte... 2
Svar
35
· Visningar
975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka