Nu bär det av till veterinären...

YorkWann

Trådstartare
...för vovven min har blivit halt, och jag hatar att "avvakta några dagar..." :crazy: så nu har jag avvaktat två dagar och det har inte blivit det minsta bättre. :(

Avvlägger rapport senare ikväll, om hur det gick.

Sv: Nu bär det av till veterinären...

Jag är precis hemkommen från veterinären med min vovve, 2700kr fattigare, men har ju fått konstaterat att han har BORRELIOS IGEN!!!!!!!!:eek: :eek:
Eller fortfarande kanske??:confused:
Kan möjligtvis vara så att han har kronisk borrelios...
Hoppas att din vovve blir bättre!!*pepp*
Själv ska jag ge min hund antibiotika i 45 dagar..
Lycka till!!

Det var ju iaf tur att jag inte gick och avvaktade längre, ibland är det bra att lyssna på sig själv. Har fått smärtstillande nu iaf, och ska in till röntgen nästa vecka, i bästa fall blir det operation. Detta är något gammalt, som valt att visa sig nu (Omplaceringshund, ensam 11timmar om dagen innan, obefintlig motion i stort sett) antagligen pga mycket högre grad aktivitet, som "leat" upp. Han har otroligt hög smärt tröskel :( Vi får se hur det går. Jag trodde det var en sträckning....

:( Kommer i håg BC´n du hade på gång :(
Håller båda tummarna för att det inte är alltför illa med hunden!

Ja, jag försöker att inte dra några slutsatser tills efter röntgen iaf, men Prognoserna är väl inte toppen, :(men jag har en gudomlig veterinär iaf! :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 398
Senast: Troll
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: igbest
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama