Nu bäddas det för fullt i barnkammaren!

L

lilla_jag86

Efter 4 veckors intensiv väntan och längtan har det nu börjat hända saker i Pärlans bur. *håller alla tummar jag har* att allt går smärtfritt och bra, och att ungarna blir friska och välskapta!

Åå vad kul!! :)

Jag söker förtvivlat efter en hane att para min gumma med... vem hade du?? :confused:

En av våra egna hannar... Sparkling star Special, "ture" heter han. En söt liten hane med mycket spring i benen. skitbra hoppteknik och har bra fart på banan.

Nämen va trevligt!!! Har det kommit några bäbisar än?? :D

Jag ska snart para min Fine Cera med en helt underbar blå dvärgvädurshane!!! :love: Hoppas på att få fina ungar!

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 218
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 819
Senast: fixi
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
3 134
Senast: Lingon
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama