Nu är väntan över

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Grim

Kl. 06.55 2/3 kom vår väntade baby. :love:
4080 g, 51 cm. Det blev en pojke.

Jag lyckades skaffa mig en förlossningsskada av det lite ovanligare slaget... drog axeln ur led när jag krystade... :eek:
Fast jag låg bara och flinade i alla fall och lyckades nog roa ortopeden en aning när han kom och drog rätt axeln.
Men planen var väl inte riktigt att hamna på röntgen efter förlossningen :cool:

Nåväl, nu är jag hemma igen, med ett fint stödbandage på armen och en underbar baby :banana:

Sv: Nu är väntan över

Grattis till bebin och du är nog den första jag har hört talas om som drar axeln ur led när man ska föda!

Anneli

Grattis! :love: :bump: Ja det var en skada av det mer ovanligare slaget...
Och för en annan fråga ang barnafödsel, har någon sett till Ameo på ett tag? Jag satt och fundera på det idag... Hon brukar ju vara här nästan varje dag... :confused:

Sant, funderade också på att jag inte sett henne. Hoppas inget hänt, hon som skulle till Flyinge på Lördag.

Grattiiis! :)

Senast ändrad av en moderator:

Snurrfian skrev:
Och för en annan fråga ang barnafödsel, har någon sett till Ameo på ett tag? Jag satt och fundera på det idag... Hon brukar ju vara här nästan varje dag... :confused:
*hoppar och vinkar* HÄR är jag!! :D
Och allt är lugnt än så länge, jag siktar fortfarande på att åka till Flyinge på lördag! (eventuell avbokning av det sker på morgonen före avfärd :p)

Sen får ju även jag skicka ett grattis till Grim! :bow:
Och jag undrar om jag är ensam om att vilja ha en liten redogörelse för HUR SJUTTON man kan lyckas dra AXELN ur led när man föder barn??? :p

ameo skrev:
Och jag undrar om jag är ensam om att vilja ha en liten redogörelse för HUR SJUTTON man kan lyckas dra AXELN ur led när man föder barn??? :p

Ja, det undrar jag med! Har de skurit ner personalen så kraftigt att mammorna måste dra ut barnen själva :eek:?

;)

GRATTIS GRIM :bow:!

Grattis till sonen!

Jo man kan dra på sig många konstiga saker efter en förlossning.
Men 2an så gick jag så mycket i trappor för att få fart på värkarna, att jag hade träningsvärk i benen i en vecka efteråt.

Puh du var här!
Jodå jag är oxå ganska nyfiken på hur man lyckas dra armen ur led... :confused:

Åh vad avundsjuk jag blir! Här är det veckor kvar...

:bump: JÄTTE GRATTIS! :bump:

Grattis!! :bump:

Jag är beräknad att föda barn IDAG men det verkar inte bli så ;)

Själv tycker jag bara att det är skönt om det dröjer några dagar till, det har varit så hektiskt innan och nu njuter jag av att vara ledig... men det är klart man längtar! :love:

ameo skrev:

Puh, här har inte internet funkat sen i torsdags... min leverantör har problem med uppringda uppkopplingar :mad:

Tackar för alla gratulationer. Pojken ska heta Tobias.

Det var inget svårt att dra axeln ur led. Jag höll mig i sänggaveln och drog när jag krystade, och den axeln har varit ur led en gång förut så den behagade hoppa ur igen :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Barn Örnen har landat! Storken är här! Den 14/4 kom mina små underverk till världen! :love: :love: Den 12, på onsdagen, så hade jag tid...
2
Svar
38
· Visningar
2 604
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar