Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På dom sidor jag är admin/moderator på ses det som en självklarthet att man informerar
_Runaway_ skrev:Jag tycker också att man borde få PM. La för ganska länge sen ut en tråd under Avel och undrade om ngn hade avkommor till ex antal gamla hingstar. Tråden försvann spårlöst, jag la in en till (tänkte att jag hade blivit knäpp och glömt?) som också försvann. Då fick jag ett argt pm från en av moderatorerna att aj så fel jag hade gjort. Men jag hade ju ingen aning!
A_K_N skrev:Som du kanske vet är vi moderatorer vanliga användare precis som du. Om vi skulle sitta och skicka meddelande till alla som gör felaktiga inlägg osv skulle vi behöva sitta här dygnet runt.
Om du läst igenom FORUMREGLER så vet du ju vad du får o inte får skriva.
Det är inte vi som ska upplysa dig om vad som gäller, det är du som ska kolla sånt innan du börjar skriva. Detta gäller överallt inte bara på Bukefalos.
Är du osäker på om saken du vill diskutera är tillåten, kolla med moderatorn för forumet i fråga.