Nu är hon HÄR.

YlvaG

Trådstartare
Efter lite otur med att veterinären var på semester så är hon lite försenad. Men nu är våran S*Oldtowns Aini här :D Våran lille fina raggistös. Bilder kommer, var så säkra :love: Ska låta henne lukta in sig lite mer först. Men hon har redan varit på lådan och druckit lite vatten. Trappen var dock läskig, för den var hal. Men det verkar gå bra hitills. Fortsättning följer :)

Hon har redan stått ivägen för projektorn ;)

Sv: Nu är hon HÄR.

Grattis till den nya familjemedlemmen!
Ser fram emot att få se bilder, raggisar är så fina(speciellt deras ögon). :bump:

Grattis till den nya tösen! :D Jag väntar tålmodigt (:rofl:) på bilder!

Jag lyckades :D Hon låg och vilade ett tag och då var jag fram.
aini.gif

aini2.gif

Funkade inte alls med mobilkamean så jag fick ladda över massor av bilder från min kamera så jag hade lite koll på vad jag pysslade med.

Liknande trådar

Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 306
Senast: Otherside
·
Katthälsa Min katt har sen 2 veckor tillbaka börjat bita mig väldigt mycket. Känner inte igen detta beteende alls från andra katter jag har...
Svar
15
· Visningar
2 932
Senast: TryMe
·
Katthälsa Jag har stora problem med min hon katt. Hon föddes ensam utan syskon, inga döda kattungar föddes utan bara hon. Hon är korsning...
Svar
17
· Visningar
3 058
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 129
Senast: kebabbert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter