Nu är hemsidan klar...

Sv: Nu är hemsidan klar...

Små läste lite grand och blev fundersam med vad du menar med denna mening "råttors blindtarm är fullt utvecklad och saknar galla". Vad är en fullt utvecklad blindtarm? Är det mer än vad människor har? Vilket låter ytterst märklig då man inom forskning fortfarande inte vet vad den männskliga blindtarmen är av för nytta ens..?
Och menar du att råttor övht taget saknar galla, för det låter som om gallan skulle sitta i blindtarmen å saknas :p

Sv: Nu är hemsidan klar...

Men ska du också snurra till i mitt huve nu :P
Har helt enkelt läst det i en bok och tagit med. Vet inte exakt hur det ligger till med det, bara att boken är pålitlig :-)

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
830
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Lantbruksdjur Torkan gör att gräset växer dåligt hos oss och jag har erbjudit en granne att släppa sina kor i min sommarhage - som vi har för lite...
Svar
4
· Visningar
1 904
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama