Nu är han borta men jag vill veta!

M

Medea_1

Vad beror alla gula slemmhinorna på?
Hur kan alla (nästan) alla röda blodkroppar försvinna!
Hur kan han lille pojken leva när han igentligen skulle vara död innan han dog???? :cry:
Mye har hänt sen han komm hem från betet pga att han aldrig gav sig och ville vara "boss" men dom andra gav sig inte för han och han bara fortsatte bråka!
Detta funkar inte...
Fick komma hem...
Han var lite slö men det trodde vi berode på att han blev behandlad för ögoninflamation och fick gå själv och ingen lek kompis hadde.

Nu levar han inte mer varför är man inte saida eller vad hon nu heter????
 
Sv: Nu är han borta men jag vill veta!

Om jag har fått rätt info nu så kan de röda blodkropparna brytas ned sakta men säkert genom en förgiftning, detta har skett vid ett par tilfällen för några av mina bekanta. I ett fall visade det sig att vattnet inte var ok, och därför blev en häst dålig med låga antal av röda blodkroppar. När filter har ordnats och vattnet blev bra, fick pållen sakta men säkert tillbaka sin rätta antal röda blodkroppar.
 
Sv: Nu är han borta men jag vill veta!

Det är inget fel på vattnet kollat det!

Oturs fågel är han iaf!

Hade zoekudemikus eller hur det nu stavas för ca ett halvår sedan och sen har det varit småsaker men inget alvarligt! Förrns nu det vill säga!
 

Liknande trådar

Hästvård Veterinären ringde nu med lite svar på blodproverna som togs i lördags. Ska försöka beskriva vad som hände; Lördag morgon Hade...
2
Svar
35
· Visningar
9 392
Senast: Doccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp