Nu är det kankse ngt på G-eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.

paradiset

Trådstartare
Inatt hade jag såpass med sammandragningar att jag inte kunde sova så jag tog 2 alvedon och det gick över. Nu idag är jag säker på att en bit av slemproppen släppte *uak som vanligt* och efter det har jag haft sammandragningar med jämna mellanrum, bebisen är aktiv och ofta när den sparkar blir magen riktigt öm. Mensvärk ilar till både framåt och neråt & Bakåt då & då. Magen är faktiskt riktigt öm ovanför naveln och det trycker när jag sitter på neråt. Mådde lite illa förut oxå och har inte direkt ngn matlust :crazy:

Jaja...vi får se hur det här utvecklas :o
 
Sv: Nu är det kankse ngt på G-eller?

Ja, det verkar vara något på gång! Kul! Heja, heja och lycka till! Jag lägger också till följande, glöm inte bort att äta ordentligt, även om du kanske inte känner någon matlust! :idea:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nu är det kankse ngt på G-eller?

Det var helt lugnt sedan ett tag men så gick jag till affären och då beskrev jag för syrran hur det känns med sammandragningar i magen :smirk: som om jackan sitter åt så hårt så den nästan spricker och man bara vill knäppa upp den :D
I affären sedan fick jag rejäl mensvärkskramp i underlivet men eftersom det inte kommer samtidigt som magen blir hård så tror jag dessvärre detta bara är förkänningar och det kan ju hålla på länge innan man föder dessvärre :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Är i v 19 med andra barnet. Så var man inne akut igår pga sammandragningar jag haft sedan i torsdags. Ska ta allt från början;)...
Svar
14
· Visningar
13 148
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Häromdagen fick jag riktigt ont i magen när jag var ute och gick med hundarna. Det kändes som något tryckte till vänster om naveln...
Svar
5
· Visningar
1 925
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 309
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 416
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp