NRHA OPEN På Harvest Festival

• Western
  • Trådstartare Trådstartare plaudit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 772
P

plaudit

Finns det någon som har filmat denna tävling?
Jag hade ingen möjlighet att vara där, men skulle nu vilja se ändå. Försöker lära mig hur domarna tänker. Det är stor skillnad tyckar jag mellan de olika domarna.

Please skriv om ni har filmat. Speciellt vill jag se vissa ryttare, men vilka får man väl inte skriva här eller ??

Hoppas.........!

Ha det bra

hug your horses

Sv: NRHA OPEN På Harvest Festival

Hej, tyvärr, har ingen film på reiningen, var inte ens där... :smirk:
Jag har bara en följdfråga:
Vad hände egentligen på Harvest!!!??
:confused:
Har hört lite rykten och läst lite på nätet att det inte var riktigt så bra stämning... :crazy: och då pratar jag inte om läktarstämningen utan mer emellan ryttare och så.
Nån som vet nåt om detta?
PMa gärna om ni inte vill skriva ut namnen på ev personer......

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 213
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka