Nostalgi i kvadrat o kubik

då kör vi vidare på dagens tema - en av de absolut bästa tolkningarna av en magiskt bra låt, med två av de allra största rösterna - sätt er ner, vrid upp ljudet och njuuuuut - för så mycket bättre än det här blir det aldrig :)

Haha, denna kände jag blev en stor nostalgitripp.
206991940_4de2bb5b-3bcd-480b-afb0-33577b6f0867.jpg

:D

då kör vi vidare på dagens tema - en av de absolut bästa tolkningarna av en magiskt bra låt, med två av de allra största rösterna - sätt er ner, vrid upp ljudet och njuuuuut - för så mycket bättre än det här blir det aldrig :)

Jag läste någonstans att hans stora sorg var att han inte utforskat operavärlden mer :(

Inspirerad av kåt tråden

När den först gavs ut så hamnade den på P3s svarta lista o fick ej spelas i PS radio.

Varför skulle han bara sola ryggen, rolig sommarplåga om inte annat.

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 838
Senast: vtok
·
Utrustning Jag har ju alltid ridit med pannlampa som funkat på alla mina hästar. Pannlampan är ju en lantis bästa vän stor del av året 😜 Men...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod