Nostalgi i kvadrat o kubik

då kör vi vidare på dagens tema - en av de absolut bästa tolkningarna av en magiskt bra låt, med två av de allra största rösterna - sätt er ner, vrid upp ljudet och njuuuuut - för så mycket bättre än det här blir det aldrig :)

Haha, denna kände jag blev en stor nostalgitripp.
206991940_4de2bb5b-3bcd-480b-afb0-33577b6f0867.jpg

:D

då kör vi vidare på dagens tema - en av de absolut bästa tolkningarna av en magiskt bra låt, med två av de allra största rösterna - sätt er ner, vrid upp ljudet och njuuuuut - för så mycket bättre än det här blir det aldrig :)

Jag läste någonstans att hans stora sorg var att han inte utforskat operavärlden mer :(

Inspirerad av kåt tråden

När den först gavs ut så hamnade den på P3s svarta lista o fick ej spelas i PS radio.

Varför skulle han bara sola ryggen, rolig sommarplåga om inte annat.

Liknande trådar

Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 949
Senast: Otherside
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
365
Senast: DarkInNight
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 004
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
487
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka