Norton Internet Security

P

Pelle_P

Hur får man stopp på informationsguiden som visas varje gång man startar datorn (Windows XP)?
 
Sv: Norton Internet Security

Avinstallera och installera en riktigt brandvägg + ett riktigt antivirus program :p.

Ursäkta men kunde inte låta bli... Norton har en tendens till att krångla så....
 
Sv: Norton Internet Security

det är ju ditt standardsvar angående norton så varför kan du inte lära dig att knipa istället....
 
Sv: Norton Internet Security

Men han sa ju ursäkta!!! :rofl:

För övrigt så håller jag med! :eek: :angel:
(Ber åxå lite om ursäkt, men kunde inte heller låta bli)
 
Sv: Norton Internet Security

Avinstallera och installera en riktigt brandvägg + ett riktigt antivirus program

Det är väl precis vad det är, fast lite väl effektiv om man får säga så.

Pelle P: Avinstallera allt och installera igen, dett skall visst lösa problematiken. Har du uppgraderat den sista service pak, så brukar den tydligen krångla.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
356
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
243
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp