sandra_bure
Trådstartare
är det någon som har en bild på ett norton bett???? jag har ett btt istallet som jag använderkt.. men det " innehåller" 2 små bett.. är det ett norton... hamm.. tacksam för svar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej sandra Kul att se hitta dig här ute Din gamla jobbar kompis här från Gryteskog en gång i tiden.... väldigt länge sedans förstås. Men nu när jag så ditt namn och ditt intresse för bett så kan jag medela att jag arbetar för 2 veterinärer nu mera. Där av att den ena är speciallicerad på just bett och häst tänder. Du måste gå in på våran hemsida. www.lundens.com Inte för att den är så uppdaterad. Men nu har vi fått fiber kabel så kanske att det kan bli lite bättre på den fronten. Om du vill veta mer om hästens mun och om hur betten fungerar kan du alltid ringa och kanske kan jag komma ut till dig och dina kompisar en dag och undervisa er lite med när jag ändå är i skåne. Du kan alltid ringa mig på kliniken 0346-91200 om du glömmt mitt mob nummer annars kan du höra av dig på det. Kram