Normanbrandvägg+msn...

C

.cissi.

hej! jag har en brandvägg från norman och det går inte att logga in på msn... varje gång är jag tvungen att koppla bort brandväggen, finns det inget annat sätt?:smirk: jag är rädd att datorn invaderas av virus.
 
Sv: Normanbrandvägg+msn...

.cissi. skrev:
hej! jag har en brandvägg från norman och det går inte att logga in på msn... varje gång är jag tvungen att koppla bort brandväggen, finns det inget annat sätt?:smirk: jag är rädd att datorn invaderas av virus.
Jag har norman och inga som helst problem med msn. Kanske har du av misstag blockerat msn?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Migo
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 020
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp