Nordsvensk i Värmland

SofiaKjells

Trådstartare
Hej allihopa.

Sitter och funderar på vart alla nordsvenskar i Värmland är. Är vi verkligen så få som äger nordisar här i Värmland 😅 Var ä ni!?

Finns det några här inne tro? ☺
 
I Värmland finns väl en hel del? Är du med i föreningen? Det finns ju en Värmlandsavdelning som har en del för sig. Sök på FNH Värmland.

Själv befinner jag mig i Bohuslän, så det är ju en bit bort.
 
I Värmland finns väl en hel del? Är du med i föreningen? Det finns ju en Värmlandsavdelning som har en del för sig. Sök på FNH Värmland.

Själv befinner jag mig i Bohuslän, så det är ju en bit bort.
Ja jag sitter med i styrelsen där men vi letar med ljus och lykta efter fler som bor i länet med nordsvenskar ☺
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har funderat på en sak när jag går bland hästarna och mockar. 9 av 10 ggr kommer min häst fram och bajsar precis brevid...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: Freazer
·
Gnägg Hej! Jag söker kloka, roliga och glada människor som har Nordsvenska Brukshästar. Finns det några här? Vore kul med en tråd för just...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 990
Senast: thoora
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 710
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
1 198
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp