nordisk cup fälttävlan för ponny

Sv: nordisk cup fälttävlan för ponny

va ja hörde så skulle de ej bil något efter förra året när de belv sånt snack. Men jag vet ej, så lyssna inte på mig. Men NM går ju i Mvs b CNCP*.

Finns en prop på danska förbundet Bornholm 27-28 Sep

:D Skämtar du? Går det att åka med häst till Bornholm;)

:rofl: är det Anro som arrangerar :rofl:

vadå:eek: jag? Bornholm:eek:
har inte alls koll på det där med cup där... men kanske det - annars är det väl DRAMMEN och NBM ni menar? mitten av augusti..:grin:'

Bornholm = söderut alltså har ni minst 81mil i nerförsbacke hit då:devil:

Jag hittade propositionen nu :).
Men nån som vet reglerna? För jag kan inte hitta något på ridsportförbundet :crazy:.

jag vet inte om norge har så många 2* banor. har aldrig varit där själv och tävlat. är de någon som vet om de löste de drä med 18 och 16 års gränserna?

Jag hittade propositionen nu :).
Men nån som vet reglerna? För jag kan inte hitta något på ridsportförbundet :crazy:.

man kan kolla på förra årets, det är det som gäller enl ridsportförbundet, gå in i högra marginaler och läs på regler SM o cuper. Ska ha genomfört 2 * före 1 juli godkänt, vara under 16 ej deltagit i EM.

Åldersgränsen tror jag inte de ändrar, är väl bara i Sverige man får tävla tills man är 18 på ponny väl.?

men förra året fick man väl vara med om man var över 16? Det stog så på kvalificeringslistorna i allfall, fast dom kanske ändrade det sen?

aa precis för förra året så fick jag åka hela vägen till finland men väl där så fick jag ej rida den nordiska cupen. Skit tråkigt. Jag var 17 förra året. men jag undrade hur de hade gjort i år eftersom 17 och 18 åringarna inte vet hur de gör i år

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
104
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Agnes Wallberg tävlar tillsammans med sin ponny Aramis i ridsportsgrenen fälttävlan. Under helgen var de nere i Skövde och...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• MyDog 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023