• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LouiseN
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 559
Sv: No Limit

Och det är en vaddå?
Ardenner?
Shetlandsponny?
Travare?
Eller någon annan sort?

;)

Jag antar att det är den holländske hopphästen du menar?
I så fall finns det en länk till honom här:
http://www.eqselection.eu/en_stallion_nolimit.html

Han har ju visat framfötterna nu på senaste tiden tycker jag. Scoopig hingst som dessutom är snygg. Lite dyr att betäcka med, men helt klart ett alternativ om man har ett fint sto.
nolimit3l.jpg

Tänkte köpa ett sto som var efter No limit-marco polo. Fick reda på att det skulle vara en riktigt fin hingst med fina avkommor:bump:

:bump:Tänkte köpa ett sto som var efter No limit-marco polo. Fick reda på att det skulle vara en riktigt fin hingst med fina avkommor:bump:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dream Mine tog hem E3-finalen för hingstar. Då bjöd Jörgen Westholm på flera segergester. – Jag vettefan vad jag ska säga, säger...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 495
Senast: Freazer
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 595
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka