Ni som har dräktiga shettisar!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Larito
  • Startdatum Startdatum
L

Larito

Jag har ett shettissto som har gått med en hingst i 2 år har gett upp hoppet men nu tycker jag att hon börjar bli rund! ska ta ut en vet snart! ni som har dräktiga ston...har ni några bilder på dom och/eller tips o råd att ge?? har haft häst nästan hela mitt liv men aldrig avlat!:)

Sv: Ni som har dräktiga shettisar!

om stoet har gått med hingst i 2 år utan att bli dräktigt så tycker jag att du ska ta henne till veterinären för en gynundersökning, för att kanske på veta varför hon inte blir dräktig.
jag har inget lågdräktigt shettissto i år så jag kan inte hjälpa dig på den punkten

Sv: Ni som har dräktiga shettisar!

hingsten har gått med ett annat sto med som inte
heller är dräktig så jag tror snarare på att det är
han som inte är fertil :( Är hon inte dräktig så ska
jag försöka betäcka henne till våren med en annan!:)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 083
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 405
Senast: Stergo
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 412
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 959
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka