Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man ha med sig väska in på konsert?
Exakt så gjorde jag vid SIHSI och med att man får ha kasse med inköp väl inne så tänker jag att det enklaste är att köpa en eller två nylonkassar som är pyttesmå ihopvikta. Stoppa allt i jackfickor, väl inne, ta upp kassen, töm fickorna och använd kassen som handväska.
Jag är lösningsorienterad och kan när det krisar stoppa mobilen i bh.Jag har ingen hoodie med stängningsbara fickor så bara att få med mig telefonen är knöligt.
Så det är en tuttförstoring vi alla skall göra??? mvh b i kupa.Jag är lösningsorienterad och kan när det krisar stoppa mobilen i bh.
Fast jag förvarade nycklar, kontokort mm i bhn när jag hade akupa och skulle ut på krogen. Gick utmärkt.Så det är en tuttförstoring vi alla skall göra??? mvh b i kupa.
Ok har tydligen förlåten bh eller förstor mobil. Hus och bilnycklar får inte plats i bh och misstänker att mobilen inte får plats heller.Fast jag förvarade nycklar, kontokort mm i bhn när jag hade akupa och skulle ut på krogen. Gick utmärkt.
Ok har tydligen förlåten bh eller förstor mobil. Hus och bilnycklar får inte plats i bh och misstänker att mobilen inte får plats heller.
Snarare tvärtom? Ha en större storlek på bh än vad man brukar?Så det är en tuttförstoring vi alla skall göra??? mvh b i kupa.
Jag är lösningsorienterad och kan när det krisar stoppa mobilen i bh.
Jag är lösningsorienterad och kan när det krisar stoppa mobilen i bh.
Det sjuka är ju att man ändå kan föra in tex pyroteknik på fotboll mm...Jag går mycket sällan på tillställningar av den typ som avses med reglerna men nu kommer jag definitivt se till att aldrig gå på något. Förbudet är helkorkat och är bara ytterligare ett bevis på hur trasigt vårt samhälle är. Var jag konspirationsteoretiker, vilket jag inte är men har familj som är, så skulle jag säga att det är första steget i en medveten planerad strategi för att stänga ner samhället och göra sammankomster svåra att genomföra. nu tror jag bara att det var någon som hade väldigt stor otur när denna tänkte.
Det sjuka är ju att man ändå kan föra in tex pyroteknik på fotboll mm...
Alltihop verkar oerhört krångligt?Jag var på en klassisk konsert i november efter väskförbudet. De skrev att de godkände små handväskor. Mindre än 20×20 cm. Det tycker jag är bra!
Utan väska hade jag använt jackfickorna för att få med mig det jag behöver ha med. Jag hade dock minimerat och inte haft med så mycket. Plånbok använder jag inte utan ett litet etui med bara korten. Nycklar hade jag försökt rationalisera bort. Åkt kollektivt så jag slapp bilnycklarna. Mobilen behövs så klart men får plats i en jackficka. I övrigt behöver jag inte ha med saker på konserter.
Jag kommer dock inte åka till Falsterbo Horse Show i sommar om jag inte får ha med mig min ryggsäck. Jag vill inte köpa lunchen där inne (dels pga specialkost och dels kostnad och ointresse för den maten) utan vill ha med mig egen.
Men exakt! Som vanligt så ställer det till problem för den vanliga medborgaren som vill kunna ha med sin vattenflaska, en extra tröja och ett par vantar och kanske en apelsin. De som vill begå brott glider enkelt igenom. Ytterligare en värdelös papperstiger till regel.Det sjuka är ju att man ändå kan föra in tex pyroteknik på fotboll mm...
Haha.Jag är lösningsorienterad och kan när det krisar stoppa mobilen i bh.