Islandshästryttare
Trådstartare
Mailade GHS och frågade om väskor och strikt väskförbud kommer råda. Gissar att det finns några här som var på SIHS eller annat evenemang med väskförbud. Hur löste ni behov av att bära saker? Har tittat på fritidsväst bland annat men är inte så sugen på att lägga flera hundra på en sån. Har en större mobil som jag har plånboksfodral till och den går inte så enkelt ner i en jeansficka eller liknande.
Risken finns att jag fortfarande går med kryckor då men inte har ett aktuellt intyg och är definitivt inte sugen på att begära ut ett icke nödvändigt intyg från vården då man får betala en rejäl summa för det. Enligt GHS krävs läkarintyg vid medicinska skäl för väska. Annars hade det ju varit smidigare när jag har kryckor.
Risken finns att jag fortfarande går med kryckor då men inte har ett aktuellt intyg och är definitivt inte sugen på att begära ut ett icke nödvändigt intyg från vården då man får betala en rejäl summa för det. Enligt GHS krävs läkarintyg vid medicinska skäl för väska. Annars hade det ju varit smidigare när jag har kryckor.