Ni som fixat era hängande ögonlock i ålder 50-55+- erfarenheter?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rie

Trådstartare
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna operera mig "skönhetsmässigt" men då mina hängande ögonlock irriterar mig så har jag i alla fall tänkt ta reda på så mycket som möjligt om operation och vad som kommer efter.
Då de redan nu gör så att mina ögonfransar inte syns, hur ska de då se ut om 20-30 år? Jag kanske rent av får svårighet att se? Vet en man som hade rejäla problem.
Ska man göra något är det väl bäst att göra det så snart som möjligt antar jag? Jag är 57.
Om jag dessutom kan se lite piggare ut så är det ju ett extra plus.

Har ni fått känselbortfall? Problem med blinkningar? Ser det fult ut? Annat?
Eller är ni bara ruskigt nöjda?
 
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna operera mig "skönhetsmässigt" men då mina hängande ögonlock irriterar mig så har jag i alla fall tänkt ta reda på så mycket som möjligt om operation och vad som kommer efter.
Då de redan nu gör så att mina ögonfransar inte syns, hur ska de då se ut om 20-30 år? Jag kanske rent av får svårighet att se? Vet en man som hade rejäla problem.
Ska man göra något är det väl bäst att göra det så snart som möjligt antar jag? Jag är 57.
Om jag dessutom kan se lite piggare ut så är det ju ett extra plus.

Har ni fått känselbortfall? Problem med blinkningar? Ser det fult ut? Annat?
Eller är ni bara ruskigt nöjda?
Min mamma har gjort det och hon verkar väldigt nöjd! Inga problem alls vad jag hört.
 
Tack för svaren. Ser att jag lade tråden lite fel och gör en ny på Vuxna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag trodde aldrig att jag skulle kunna operera mig "skönhetsmässigt" men då mina hängande ögonlock irriterar mig så har jag i alla fall...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Rie
·
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 272
Senast: Boj
·
S
Träning min 4 åriga arab är hopplös. Har börjat sticka när man rider, behöver inte gå fort i tempo, men bara sticker och stannar inte i första...
2
Svar
33
· Visningar
6 420
Senast: Rikkan
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 981
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp