J

judy

Hej!
det är så att jag har läst mycket här, å sett att ni pratar mycket om nh..
är väldigt intresserad, har nämligen precis köpt en kuse, som aldrig har blivit hanterad... skulle kunna behöva mycket tips, om hur jag ska göra etc.
han vill gärna kela ,men något i honom säger att det kan vara farligt, ibland får jag inte ens tag i honom, hjälper då heller ej med godis...
har haft honom i ca 1 månad, vet att det kommer att ta väääldigt lång tid, men vill som sagt ha lite tips...
Tacksam för svar...

Sv: nh?

Om du vill få uppslag och tips om NH, (samt ett antal vitt skilda åsikter om nyttan av det), föreslår jag att du går in på Inriktningar- Forum Natural Horsemanship. De flesta med ett hum om NH brukar skriva där. Lycka till med pållen!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
14
· Visningar
1 806
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 093
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
774
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 728
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar