NH-tränare/körtränare runt jkpg

V

Vanillie

Jag har sökt i forumet och jag kan inte hitta någon tråd om detta, kanske inte är en "laglig" fråga på buke?

Iaf för att försöka formulera mig rätt, Hur hittar man NH-tränare och körtränare, eller snarare personer som av erfarenhet kan tänkas komma tips och kretik osv då och då. Nu behöver jag alltså ingen specfik person(för det kanske klassas som reklam?), utan mer hur man gör för att hitta dom :)

Häromkring verkar vara dåligt med sådana människor över lag, så senaste projektet är att hitta någon som bor hyffsat i närheten. bor i jkpg´s län, men här även letat runt tidaholm, falköping, skövde, u name it.

Skulle vara kul att h någon att boka in då när man tappat motivation, eller kört fast på något sätt, ller helt enkelt bara vill checka av att man verkligen gör rätt i viss övning osv.

Ja hoppas poängen med tråden kom ut rätt :)

Sv: NH-tränare/körtränare runt jkpg

Jönköpings läns Kusksällskap har en del körkurser och jätte bra tömkörningskurser.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 663
J
Träning Har min häst stående på en liten ridskola, där vi har ett löpande helgjourschema där både fodervärdar och privathästägare ingår. Allt...
Svar
17
· Visningar
2 179
Senast: Pyrusan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama