S
sneekkja
Hejhej, håller själv på med islandshästar, men sambon min har 4 travare på gårn och kör som amatör.
Tycker själv att sporten är mycket rolig, och något jag tycker är ännu roligare är Hockeyligans "Next Generation"!
Har inte riktigt förstått mig på det, mer än att det är en ungdomsserie för kuskar födda -85 eller senare.
Detta tycker jag är mycket roligt, att man försöker få fram den yngre generationen!
För medelåldern behövs sänkas inom alla häst "sporter", ungdomarna måste få ta för sig, och dom måste få ut och visa upp sig!
Next Generation avgörs allså i en serie om sex försök, och en final.
I Final kommer dom 12 körsvennar som samlat ihop mest poäng i serien.
Det jag tycker är intressant är vad ni lite mer kunniga tycker om ungdomarna i denna serie?
10 av dom är;
Jörgen S Eriksson-20p
Daniel Edlund-15p
Henrik Nilsson-12p
Mattias Djuse-10p
Marcus M Melander-8p
Wiktor Kylin-Blom-7p
Anna Isabelle Karlsson-6p
Daniel Wäjersten-5p
Therese A Andersson-4p
Danne Jansson-3p
Finns det fler man borde lyfta fram än dom som står på Hockeyligans hemsida, hur har ungdomarna presterat och uppfört sig på banorna runt om i landet?
En fri disskution om "Next Generation", upplägget, körsvennarna, hästarna, och allt annat runt denna roliga serie!
Tycker själv att sporten är mycket rolig, och något jag tycker är ännu roligare är Hockeyligans "Next Generation"!
Har inte riktigt förstått mig på det, mer än att det är en ungdomsserie för kuskar födda -85 eller senare.
Detta tycker jag är mycket roligt, att man försöker få fram den yngre generationen!
För medelåldern behövs sänkas inom alla häst "sporter", ungdomarna måste få ta för sig, och dom måste få ut och visa upp sig!
Next Generation avgörs allså i en serie om sex försök, och en final.
I Final kommer dom 12 körsvennar som samlat ihop mest poäng i serien.
Det jag tycker är intressant är vad ni lite mer kunniga tycker om ungdomarna i denna serie?
10 av dom är;
Jörgen S Eriksson-20p
Daniel Edlund-15p
Henrik Nilsson-12p
Mattias Djuse-10p
Marcus M Melander-8p
Wiktor Kylin-Blom-7p
Anna Isabelle Karlsson-6p
Daniel Wäjersten-5p
Therese A Andersson-4p
Danne Jansson-3p
Finns det fler man borde lyfta fram än dom som står på Hockeyligans hemsida, hur har ungdomarna presterat och uppfört sig på banorna runt om i landet?
En fri disskution om "Next Generation", upplägget, körsvennarna, hästarna, och allt annat runt denna roliga serie!