Nervös! Ska visa min salu häst i dag!

L

LakritsZ

Japp, om 1 timma och ca 20 min kommer det folk till stallet och ska kolla på min häst som jag ska sälja:(

Förts paret ut i dag, alltid så nervöst......jag hoppas ändå att dem faller för honom, så slipper man ha massa olika folk ute som ska provrida o så..........:smirk:

Åhh, jag har sån ångest inom mig......jag vet att det blir rätt att sälja men tänk om jag bara lixom står där o ångrar mig helt plöstligt......:crazy: Bara hästen får ett bra hem så........Jag själv behöver ta en paus från hästeriet ett tag, efter att hållt på i 21 år så.......blir nog tomt.......:eek:

Sv: Nervös! Ska visa min salu häst i dag!

Det är alltid ett svårt beslut att sälja sin kompis. Hoppas det går bra och att du hittar trevliga människor som köper din häst!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 818
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Är ny här så har jag lagt tråden fel så flytta den gärna :) Det är så att jag och min man väntar tvillingar nu den närmsta tiden...
2
Svar
21
· Visningar
5 174
Gnägg Hej alla bukare! Under en lång tid har min pappa och jag pratat om att skaffa häst. Ett stort steg i mitt liv men nu är det liksom...
Svar
6
· Visningar
1 707
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Funderar på om det är dags för att pausa från hästarna? Jag har en sjukdom som bara blivit värre med tiden, sista året har jag nästan...
Svar
12
· Visningar
1 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka