JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nellie Berntsson, 16, säljer sin häst – så mycket kostar den
Moderator
Hästnyheter
I höst får vi se ridsporttjejen och bloggaren Nellie Berntsson i tv-rutan – och det kommer garanterat bli en succé! ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Trots att hon bara är 16 år är Nellie Berntsson en riktig kändis på Falsterbo horse show.
Nu berättar stjärnbloggaren om hur det är att...
Hästnyheter
Bloggerskan Nellie Berntssons skrev i förrgår ett inlägg där hon uttrycker sin ilska och besvikelse över att inte ha tagits ut till EM...
Hästnyheter
Sex döda hästar hittades på en gård i Kristianstad. Resterande levande djur flyttades till polisens pensionat. Nu kan de få nya ägare...
Att umgås som par
Relationer De flesta av mina vänner har partners som jag också gillar. Däremot har jag ibland konstaterat att "vänners vänner" förvånansvärt sällan...
warg
17 minuter sedan
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Då har de fått inhalera och kortison om det behövts. Någon gång behövde ett av barnen syrgas. De gör ju en bedömning från fall till fall...
Guldaskig
50 minuter sedan
Svar: 1 822
Visningar: 97 524
Barn
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Har betalat räkningar och beställt nödvändigheter från Apotea. Dags att kliva upp och äta frukost. Sen ska jag ta en promenad för att...
Liten
53 minuter sedan
Svar: 475
Visningar: 21 448
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Snart dags att åka till veterinären igen. Glad att de har gratis tandkoll. Salukipojkens stygn i munnen skulle försvinna av sig självt...
Red_Chili
Idag kl 06:32
Svar: 1 143
Visningar: 67 504
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt När jag var liten hade mormor och morfar två siameser (kullsyskon, de fick hanen gratis för att han skulle aldrig bli utställningskatt...
athena_arabians
Idag kl 05:46
Svar: 551
Visningar: 28 905
Katt
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Jaa, jag höjde till högsta fasta självrisken för två år sedan och det hjälpte ju ett år i alla fall 🙂. Enligt Agria så skulle det inte...
Takire
Igår kl 23:43
Svar: 78
Visningar: 2 986
Hund