Neeeeej, inte nu!!!!

WestCott

Trådstartare
När jag skulle rida ikväll fick jag först skrapa bort lite styngflugeägg från min hästs ben.
Bor på småländska höglandet, och det ska INTE finnas några styngflugor 16 oktober 😠😠😠😠
IMG_20181016_185043_402.webp

Vad konstiga de såg ut. De brukar ju vara lite avlånga och lite "gulare". Kan det vara något annat eller är bilden lite dålig i mörkret?

De vanliga flugorna kom ju tillbaka med värmeböljan i veckan, så att det kommer styngflugor också igen är nog inte så konstigt (tyvärr).

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Kilauea
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 339
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
344
Senast: Malva1978
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka