Neeeeej, inte nu!!!!

WestCott

Trådstartare
När jag skulle rida ikväll fick jag först skrapa bort lite styngflugeägg från min hästs ben.
Bor på småländska höglandet, och det ska INTE finnas några styngflugor 16 oktober 😠😠😠😠
IMG_20181016_185043_402.webp

Vad konstiga de såg ut. De brukar ju vara lite avlånga och lite "gulare". Kan det vara något annat eller är bilden lite dålig i mörkret?

De vanliga flugorna kom ju tillbaka med värmeböljan i veckan, så att det kommer styngflugor också igen är nog inte så konstigt (tyvärr).

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 277
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Cactus
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 141
Senast: Anna-Bella
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka