Nedärvs stofamilj?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Narcissa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 179

Narcissa

Trådstartare
Kanske en dum fråga men vill vara helt säker. Efter 2 hingstföl fick nu Darina ett stoföl. Darina tillhör stofamilj 46. Då borde fölet också göra det va? Darina heter ju Darina (46). Kommer mitt föl heta Ama Dablam KGL (46)?

Kanske en dum fråga men vill vara helt säker. Efter 2 hingstföl fick nu Darina ett stoföl. Darina tillhör stofamilj 46. Då borde fölet också göra det va? Darina heter ju Darina (46). Kommer mitt föl heta Ama Dablam KGL (46)?

Tyckte inte det var en dum fråga alls. Grattis till ditt stoföl :love:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 336
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 204
Senast: Twihard
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Har du en åsna?
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka