Nätverkskort

mahlmt

Trådstartare
Jag vill ha bredband men då måste jag ha ett nätverkskort. Det finns tydligen inte i min dator för jag hittar inget anslutningshål.
Jag kan noll och har ingen aning om vad man ska köpa för något.
Snälla kan någon hjälpa mig? Vad ska man köpa för nätverkskort?
// Linda
 
Sv: Nätverkskort

Nätverkskort finns överallt.
Från Biltema till databutiker.

Tror att Nätverkskkort är den datorsak som finns att köpe på många ställen.
 
Sv: Nätverkskort

Men för allt i världen köp inget på just OnOff, sveriges sämsta butikskedja ungefär. Var som helst men inte där!!!!!
 
Sv: Nätverkskort

Har det någon större betydelse vad man väljer för något? Min dator är ju ingen värsting.
// Linda
 
Sv: Nätverkskort

Räcker med ett 10/100 kort så de inte packar på dig ett 1000 kort :)
Annars kvittar det var för märke eller så
 
Sv: Nätverkskort

Tack!

Jag handlar hellre i den lokala databutiken än på stora kedjor. Där får man bättre service.
// Linda
 
Sv: Nätverkskort

Olius skrev:
Men för allt i världen köp inget på just OnOff, sveriges sämsta butikskedja ungefär. Var som helst men inte där!!!!!

:confused: :confused: :confused:
Tycker inte dom är sämre än någon annan butiks kedja. Har fått mycket hjälp av vänlig personal när jag varit där.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
273
Senast: Anna-Bella
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Nebraska
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
211
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp