iNHALE
Trådstartare
När man flyger så brukar det ofta vara att man bara får ha med sig en väska som handbagage. Frågan är, hur stor ska en väska vara för att räknas som handbagage? Jag har flugit en del och det har funkat att ha en liten resväska som handbagage och sedan ytterligare en liten axelremsväska där man har typ mobil, sin biljett osv, sånt man vill ha nära till hands i kabinen utan att behöva gräva i det större handbagaget. Har försökt läsa på olika flygbolags hemsida men blir inte mycket klokare.
Förhoppningsvis kommer jag i framtiden att flyga med en liten hund i kabinen, och då räknas ju hundens bur som ditt handbagage. Men utöver det behöver man ju ha en väska för sina småsaker, och jag undrar hur stor denna får vara egentligen innan den räknas som ett separat handbagage.
Förhoppningsvis kommer jag i framtiden att flyga med en liten hund i kabinen, och då räknas ju hundens bur som ditt handbagage. Men utöver det behöver man ju ha en väska för sina småsaker, och jag undrar hur stor denna får vara egentligen innan den räknas som ett separat handbagage.