Fiorano
Trådstartare
Jag har sårat min bästa vän. Riktigt ordentligt därtill. Det hände för att jag blev vansinnigt rädd för hennes liv på grund av ett val hon gjort, baserat på den fakta jag haft från tidigare erfarenhet. Allt jag vill är att hon ska vara lycklig och att hon ska må bra. Men på grund av min taktlöshet mår hon skit och jag är väl inte direkt peachy heller, men har som mest mig själv att skylla. Blir så otroligt ledsen över att hon tror min reaktion beror på missunsamhet och jag vill göra allt för att få henne att förstå att så verkligen inte är fallet. Är det någon som förtjänar all lycka är det hon.
Så vad gör jag? Lämnar henne i fred och ger henne utrymme och gillar läget att jag fuckat upp? Tjatar mig till att hon måste prata med mig? Min spontana instinkt när något blir jobbigt när det kommer till relationer är att bara försvinna och fly fältet. Så att bryta helt är förstås den enkla vägen att gå. Det är möjligt att hon tycker att det är rätt väg att gå också, eller ja just nu önskar hon mig garanterat dit pepparn växer.
Går det att laga vänskap fastän man trampat på varandra?
Så vad gör jag? Lämnar henne i fred och ger henne utrymme och gillar läget att jag fuckat upp? Tjatar mig till att hon måste prata med mig? Min spontana instinkt när något blir jobbigt när det kommer till relationer är att bara försvinna och fly fältet. Så att bryta helt är förstås den enkla vägen att gå. Det är möjligt att hon tycker att det är rätt väg att gå också, eller ja just nu önskar hon mig garanterat dit pepparn växer.
Går det att laga vänskap fastän man trampat på varandra?