Nån som minns Yogas kindböld?

MissFideli

Trådstartare
All päls har vuxit ut, men jösses så hon såg ut!!

19783638.jpg

20044240.jpg

20044239.jpg

19863277.jpg

Sv: Nån som minns Yogas kindböld?

Undrar hur det skulle sett ut på en katt som inte har kindpåsar också, vilken monsterböld. :eek:
Du har inga bilder på hur hon ser ut nu?

Ja, den var riktigt stor! Det tyckte veterinären också kommer jag ihåg. Konstigt att hon inte ömmade mer eller var mer allmänpåverkad. Nu vet jag ju inte hur pass hon åt, och hon gick ju inte många dagar med bölden, men ändå.

Gammal bild men så ser hon ut nu med när all päls är tillbaka
21749817.jpg

Senast ändrad:

Stackars misse:(.. våran ena katt kom hem med en böld i kinden för ca 3 veckor sedan.. Det blev att åka till vet och dom satte drän och han fick sedan antibiotika i 10 dagar.. Att dom inte kan hålla sina kinder för sig själva;)

Liknande trådar

Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 158
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
403
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama