Nån som har en sån här?

C

Cronis

Ska köpa en ny tv-hylla till sovrummet, och behöver samatidigt en ny hylla.
Tänkte passa på och köpa 2i1.

Är det nån som har en sån här?
För/nackdelar.

Bild på eran.

76501_PE196528_S4.jpg

Sv: Nån som har en sån här?

Den mest självklara nackdelen är ju att du är lite bunden till storlek på din tv.

Köpte tv innan hyllan, och tänker inte byta på länge.
Tv-n får plats.

Jag hade personligen inte köpt en sån, eftersom jag skulle bli störd av att ha så mycket grejer runt teven och så skulle jag aldrig vara nöjd med placeringen av grejerna i hyllorna och plocka runt på dem varje gång jag ser på tv:angel::D

Tycker, som kivinia, att jag hade blivit störd av att ha så mycket saker runt TV'n. Det finns ju andra tv-hyllor, där man har förvaring bakom själva hyllan. Dålig förklaring, men du förstår kanske hur jag menar :p

En sån hylle skulle vi inte kunna ha här, eftersom utrymmet där hyllan ska stå är begrensat.

Visst är den.
Två i en lixom.

Men den funkar att ha i sovrummet då?

jag tycker det blir rörigt har du begränsat med plats,hade jag hellre satt upp hyllor ovanför tvn

Fast nu finns det ju insatser till denna hyllan så att man kan ha lådor eller luckor för om man inte vill visa innehållet. Lösa korgar och lådor finns också som passar perfekt in i facken. I övrigt håller jag med dig :)

Grejen är den att då måste jag ha en tv bänk, och det har vi inte hittat någon ännu.
Tvn tänker vi inte hänga upp på väggen då den inte kommer hålla för det.
Därför är den där hyllan ett alternativ.

Platsen är begrensad på bredden, därför kan jag inte ha förvaring bakom någonting som någon nämde.
Det är inte heller så att hyllan kommer bli proppad med saker, men några fack kommer ju anvandas.

Fast nu finns det ju insatser till denna hyllan så att man kan ha lådor eller luckor för om man inte vill visa innehållet. Lösa korgar och lådor finns också som passar perfekt in i facken. I övrigt håller jag med dig :)

Korgar i rotting har jag tänkt ha ett par.
Det finns ju alltid nått man inte vill visa, å sen är det lite snyggare. :D

Jag hade personligen inte köpt en sån, eftersom jag skulle bli störd av att ha så mycket grejer runt teven och så skulle jag aldrig vara nöjd med placeringen av grejerna i hyllorna och plocka runt på dem varje gång jag ser på tv:angel::D

du kan ju ha 16st små tv apparater i dom små hålen ;)

tänk på det du också cronis :D

Vi har inte så men nästan:

sov1.jpg

Vi är mycket nöjda!:)

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
13
· Visningar
435
Senast: Catsu
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
447
Senast: Badger
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
300
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka