nån som har en Grand danois?

ta lite bilder, lägg upp dem på ett lämpligt ställe (starphoto har jag, det funkar bra) och länka hit. voilá!

I will.
Men det finns bara fula bilder än så länge.
Kolla in Loppan enl. ovan nämnda länk!

Sv: nån som har en Grand danois?

Japp! Inte ens hon fick stanna i ålder :D I alla fall inte om man ser på pappret. Men i sinnet är hon fortfarande 4 månader! Damen!
Nu har jag blivit lite bättre på detta med bilder och har ett antal sparade!

Här finns det ännu en "liten" grandis. Har en svart hane på 3år. :)

Har 2...en blå tik född 2003, samt en svart hane född 2004...plus ev ett gäng puppisar på G.:D

Meeeeen.... Visa bilder!!! All of you!

Ja, du vet ju hur min såg ut visserligen, men jag slänger in en bild ändå! Hon var trots allt en otroligt vacker och korrekt representant för sin ras :love:

Här var hon 9 månader, och började att utvecklas bra:
xantia9man8.jpg

Här var hon 11 mån och lite ranglig i kroppen igen, men lovordad som landets bäste inom sin färg redan :love:
xantia10man2.jpg

Och sen blev hon bara bättre och bättre..
xantia12man5.jpg

12 mån gammal på sista bilden. Har nyare, men dom finns på annan dator. Hon blev mycket kraftigare, växte några cm till på höjden och såg allmänt mer mogen ut. Hon hade nog blivit en riktig utställningsstjärna om hon hade hållt mentalt sett.

Medfödd rädsla. Blev till slut en extrem rädsla, livrädd för det mesta och kunde inte hantera människor alls.

Därför som jag är så emot avel på hundar med minsta lilla rädsla i sig numera.. Blir bara vanligare och vanligare inom rasen för övrigt, nästan enbart undermåliga hundar som används hos nya uppfödare tyvärr.

Ok här kommer bilder;

Våran tik;

dec191.jpg

Våran hane;

nemofram1.jpg

Ännu fler bilder finns på hemsidan...;) :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama