Har en åring i stallet och hon är fux men nu på senare tiden har hon fått massor av vita strån över hela kroppen, mest i huvudet. Vi upplever att det kommer fler och fler.. Dessutom har hon konstig färg på man o svans, svansen är "skunkfärgad" (svart undertill och vit utanpå) medans manen är svart och lite ljusare i topparna.. Hennes halvbror som oxå finns här är oxå lite skum i färgen- på vissa ställen har han tvåfärgade strån (svart vid roten och gulbrun vid toppen) och även hans svans är det konstig färg på-ljus undertill och svart utanpå men manen är helsvart.
Jag är jättenyfiken på vad ni tror om fuxen-kommer hon att bli mera stickelhårig eller vad? Föräldrarna till dessa åringar är bruna/mbr..
Dom vita stråna syns inte på bilderna utan jag la in dom mest för att visa man och svansfärgerna. Bilderna är klickbara för större version.
Jag är jättenyfiken på vad ni tror om fuxen-kommer hon att bli mera stickelhårig eller vad? Föräldrarna till dessa åringar är bruna/mbr..
Dom vita stråna syns inte på bilderna utan jag la in dom mest för att visa man och svansfärgerna. Bilderna är klickbara för större version.