Nån annan med ex-svärmorsproblem?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nån annan med ex-svärmorsproblem?

Tack. :bow:
Exet är helbombad just nu. Han har flippat så totalt så jag undrar om hans hjärna har börjat smälta ihop eller nåt. Han gör helt vansinniga saker och påstår att sådant har hänt som aldrig har hänt. Det är hans sanning. Det som faktiskt HAR hänt, det förnekar han alltihop. :crazy: Han använder sin advokat istället för psykolog, är jag rädd. Dyrare och mer söndrande för alla inblandade. Lätt för hans morsa att manipulera honom utan att han ens fattar det.
Har polisanmält exet för "egenmäktigt omhändertagande". Undersökningen lades ned pga att vi båda ff var vårdnadshavare. Har barnen någonsomhelst trygghet om det är så? Om vem som helst i en separation kan föra barnen vart som helst? Hur som helst? När som helst? Soc: "tyvärr är det så". Jag blir så :devil: förb-d!!!:mad:
Har även anmält exet för hemfridsbrott då han sa att han har källor som vet vad jag gör vid vilka tider på dygnet. Har inte hört nåt från polisen sedan jag anmälde. Är illa rädd att de har lagt ner även den undersökningen. Så han får härja tämligen fritt, den :devil: idioten.
Förtal: då måste jag be våra gemensamma bekanta uppge vad han har sagt till dem. Vilket de skäms att göra. Det är nämligen väldigt obscena intima lögner bl a som han sprider. Sådant som andra kanske inte ens vill höra, men som han bara matar dem med iaf...
Tyvärr är det exet jag måste polisanmäla i alla händelser. Har inte tillräckligt bevismaterial mot hans morsa.:crazy:
Jag vill inte gå in i samma smutskastning som exet+hans morsa. Jag vill hellre lita på att soc-utlåtandet väger tungt och att jag inte behöver gå ned till samma nivå som dem. Men jobbigt är det... :( :cry:
 
Sv: Nån annan med ex-svärmorsproblem?

Jag förfäras. Det låter som en soppa. (grönkål ochså)
När är det tid för dig att anlita advokat och begära enskilld vårdnad?
gulan
 
Sv: Nån annan med ex-svärmorsproblem?

Har haft advokat sen i november... Och FÖRSÖKER få enskild vårdnad... men det lär inte bli lätt. De gillar gemensam vårdnad överlag... :crazy:
 
Sv: Nån annan med ex-svärmorsproblem?

Är ditt ex ett ensambarn eller har han syskon?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 108
Senast: Amk
·
Småbarn Här på forumet finns ju människor med olika erfarenheter, och jag skulle vilja ha lite hjälp och råd från er som har erfarenhet av...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 635
Senast: Hyacinth
·
Relationer Det finns nog några på det här forumet som kommer ihåg mina tidigare trådar och hela spektaklet runt dessa. Jag vill börja med att säga...
2
Svar
30
· Visningar
4 200
Senast: tara
·
Relationer Sitter i den situationen att jag inte vet riktigt vad jag känner nu, eller för vem för den delen. Gjorde slut med mitt ex för några...
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: tigerflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp