Namntorka!!!

S

Summerbreeze

Har tingat en sött liten grå långhårig hona med namnet Teddie (efter saltkråkan) och tycker de låter lite pojkigt...

Har ni några förslag på va hon kan heta?

Hennes Bröder heter Sören och Mojje..

Vill nog att hon ska få en egen bokstav (ev T som i Teddie) som namnet börjar på men inte måste..

Just nu är väl Ella favvo...

Snälla hjälp mig!

Sv: Namntorka!!!

Thea?
Tilda?
Tindra?
Tova?
Tove?
Tasha?
Tessan?
Tessi?
Thelma?
Tingeling (inget riktigt namn, men finns många som gillar det ändå)

Annars älskar jag Selma och Elsa (för att det är så mjuka namn med S i, som katter lyssnar bra till)

Finns annars en sida som heter alltomkatter, där finns en lista med namn (hur många som helst) om man kan även välja efter bokstav om du är intresserad av att läsa vad som finns på T.
Där kan man även hitta lite mer orginella namn som Telia och Tampong:crazy:

Okey tack så mkt för alla förslag, gillar Thea...

Vad kul, då får vi se om det blir Thea eller Ella, eller något helt annat.

Vore kul om du skrev vad det blev sen när ni bestämt er.

Liknande trådar

Övr. Katt Vänder mig till de som är insatta i katters sociala relationer och deras signaler sinsemellan. Har 2 katter, en hona 8 år och en hane 12...
Svar
0
· Visningar
1 008
Senast: mackan
·
Övr. Katt Mer eller mindre av misstag. Han är grå med vita tassar.... väldigt liten. Fluffig! Blir nog ganska långhårig som stor. Orsaken...
Svar
11
· Visningar
1 548
Senast: KungTulle
·
L
Övr. Katt Berätta lite om din katt, exempel; Ras: Ålder: Färg: Kön: Vad heter maten som du ger h*n: m.m Jag vill gärna berätta om min...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 587
Senast: Nussikan
·
Avel Trodde jag skulle slippa detta i år eftersom tanken var att få en fin och frisk fölis i april. Nu ville sig ju ödet annorlunda och mitt...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 923
Senast: Valencia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar