Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju hela varvet runt och blir genialiskt för att det är så brutalt vidrigt.Vad tycker du om hunden ZAMZAM ZUPERZNABB
Är dessutom långsam och har aldrig vunnit ett race såatteh.
Det finns en sockersöt liten welsh-liknande B-ponny på ridskolan där jag rider. Hennes mamma heter enligt stamtavlan Christine Så sjukt otippat ponnynamnWelshponnyer kan ha rätt utmanande namn också
Jag har faktiskt vant mig!Jag HATAR när man byter ut S mot Z på ett "riktigt" namn. Zuperstar Zunshine Zmirnoff Zuspicious
Finns ridresor till Grönland. Hästarnas namn är oklara. Jag tycker Caledonia är superfint!Tur ändå att Grönland inte har några hästar…
Jag har faktiskt vant mig!
Det finns en riktigt fin hopphäst på Instagram, svenskfödd, som de lägger upp bilder på från Kalifornien.
Zuperman MT heter han.
Och nu när jag ser det och skrev det, så gör det lite ont i ögonen.
Kanske är jag inte så van ändå...
Vad tycker du om hunden ZAMZAM ZUPERZNABB
Är dessutom långsam och har aldrig vunnit ett race såatteh.
Jag har bott på Grönland en period Tack!Finns ridresor till Grönland. Hästarnas namn är oklara. Jag tycker Caledonia är superfint!
Lene Nissen Lembke döpte sina uppfödningar till grönländska namn, bland annat syskonen Pipaluk, Ivigtut och Tupilak.Tur ändå att Grönland inte har några hästar…
Håller med - och vill samtidigt flika in de som inte fattar att tex ASK är ett stuterinamn och döper sina föl som är e. ASK-hingstar till ASK i efternamn, wtf. Eller alla som heter Z i efternamn bara för att de är efter tex Robin Z.Jag gillar när man följer traditioner och ryser lite när sånt bryts. Som Spinda-stammens D-linje där stona i nästan 100 år fått namn på D och så bryter någon det och döper ett sto till Lattjolajban eller liknande tramsnamn.
Har också sett det, för mig blir det att man snyltar på någon annans varumärke, även om jag förstår att det är gjort i oförstånd.Håller med - och vill samtidigt flika in de som inte fattar att tex ASK är ett stuterinamn och döper sina föl som är e. ASK-hingstar till ASK i efternamn, wtf. Eller alla som heter Z i efternamn bara för att de är efter tex Robin Z.
Ja det där med Z flippade jag totalt på häromdagen då jag kollade upp härstamningen på en "Fingerat Namn Z".Håller med - och vill samtidigt flika in de som inte fattar att tex ASK är ett stuterinamn och döper sina föl som är e. ASK-hingstar till ASK i efternamn, wtf. Eller alla som heter Z i efternamn bara för att de är efter tex Robin Z.
Det där låter väldigt bekant!Gick förresten inte gamla ASVH t.om ut med informatiom om att inte använda Z på Robin Z avkommor på den tiden när det begav sig
Då har vi dock fortfarande Twiligt kvar!
Har också sett en ”Caga, uttalas Saga” eh nej det gör det inte…
Hade för övrigt en Piazon, så nästan Phiasson! Mamman hette dock Pia. Som uppfödare till Pia stod Fångvårdsanstalten Hall.
Jag vill ha en sån nummer två! Kul o komma ut på tävling!Eller oskicket att kasta in diverse apostrofer och andra "pjuppar". Finns en med ett större konto på Instagram som döper sina föl till helt osökbara namn. Vad sägs om ZikzákSigrìthal, Ziksághzagazóoo och ZikzákZ'moréStina?
Den människan har ju som mål att döpa sina hästar till så svåra namn som möjligt så speakern inte ska kunna uttala dem…Eller oskicket att kasta in diverse apostrofer och andra "pjuppar". Finns en med ett större konto på Instagram som döper sina föl till helt osökbara namn. Vad sägs om ZikzákSigrìthal, Ziksághzagazóoo och ZikzákZ'moréStina?
Ingen annan kan ju uttala dem heller.Den människan har ju som mål att döpa sina hästar till så svåra namn som möjligt så speakern inte ska kunna uttala dem…