Namnförslag till de 3 kissarna

X

xect

Ja nu har det gått 4 veckor sedan kattungarna föddes och de har nu börjat visa lite personlighet. Det är 3 röda hanar och vi behöver lite namnhjälp!
Helst inga långa krångliga namn utan enkla men fina.

Kisse 1:
22719129.jpg

Social och lekfull, han får lite små ryck ibland och blir helt till sig, hoppar omkring och ramlar lite klumpigt. Han har lite "ledsna" ögon så han ser lite uppgiven ut.

Kisse 2:
22719130.jpg

Väldigt cool kille. Han busar väl lite ibland men inte alls som sina bröder, han är lugn och verkar helnöjd med sig själv.

Kisse 3:
22719128.jpg

Denna är den största av dom 3, han har alltid tagit lite mer plats. Han är lekfull och social han också. Han kan gå omkring och jama något förtvivlat, men när man bara tar upp honom i famnen blir han tyst, och söker sig direkt till ansiktet och vill nosa och leka med håret.

Hoppas ni kan komma med bra förslag! :D

Sv: Namnförslag till de 3 kissarna

haha, synd bara att hästen heter kasper ;)

Charles-Ingvar
Vanheden
Dynamit-Harry

Domingo
Carreras
Pavarotti

Senast ändrad av en moderator:

Curry, Saffran och gurkmejram?:idea:

Jättegulliga kissar

Rudolf
Rutger
Rolf

Knatte
Fnatte
Tjatte

Något ur de sju dvärgarna
Blyger,Kloker,Toker tex.

Whiskey
Gin
Cognac

Jag gillade kryddnamnen, passar ju perfekt med tanke på färg men det heter gurkmeja tror jag

Naaaaw vilka underbara kattungar :love::D (egentligen borde jag inte ens klicka upp såna här trådar för jag blir bara förälskad och vill ha en...:angel:)
Mitt förslag är lite shakespeareinspirerat; Romeo Hamlet och Alexas

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 850
Senast: Amk
·
A
Katthälsa Jag har idag varit med om en minst sagt obehaglig upplevelse. Detta är helt sinnessjukt, och en otroligt lång historia. Vet inte var jag...
Svar
17
· Visningar
3 369
Senast: MissFideli
·
D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Tispe
·
Katthälsa Jag har stora problem med min hon katt. Hon föddes ensam utan syskon, inga döda kattungar föddes utan bara hon. Hon är korsning...
Svar
17
· Visningar
3 058

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka