Namnet på vampyrkomedin?

No1

Trådstartare
Jag tror iaf att den räknas som komedi.
Det jag tänker på är en film, som till stor del präglas av berättarröst, om en yngre kille som förvandlats till vampyr och blir förälskad i en flicka (ej vampyr).
Förälskelsen är så stark att han inte kan med att bita henne och det slutar väl med att han förvandlas till människa.

Den har inte många år på nacken, vad heter filmen?

Tänkte på Dark Shadows, men kanske inte? Kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om :p

Ne, inte den. Tror inte det var någon känd skådespelare i och huvudrollsinnehavarna var unga. Kan nog räknas som tonårsfilm?
Jag brukar komma ihåg sådant här men i det här fallet känns det som jag övht aldrig noterade filmtiteln :D

Det är inte Warm Bodies du tänker på? Han är inte vampyr utan zombie, så det kanske inte stämmer?

• Gilla
Reactions: No1
[QUOTEvara Wa
Jag tror iaf att den räknas som komedi.
Det jag tänker på är en film, som till stor del präglas av berättarröst, om en yngre kille som förvandlats till vampyr och blir förälskad i en flicka (ej vampyr).
Förälskelsen är så stark att han inte kan med att bita henne och det slutar väl med att han förvandlas till människa.

Den har inte många år på nacken, vad heter filmen?

1, post: 16514745, member: 1906"]Jag tror iaf att den räknas som komedi.

Den har inte många år på nacken, vad heter filmen?[/QUOTE]

Borde vara Warm bodies?

• Gilla
Ja men visst och TACK för att du tog den trots att jag var så klantig och beskrev äpplen istället för bananer :D

Tyckte att handlingen stämde så bra in i övrigt bortsett från att snubben var vampyr så tyckte det var värt att chansa. :D

• Gilla

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 310
Senast: LovingLife
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 889
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 336
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama