Att det knappast är traumatiskt så gillar de namnet kör på. Och så bettade jag vad det betyder på franska, så de skulle veta.Vad svarade du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att det knappast är traumatiskt så gillar de namnet kör på. Och så bettade jag vad det betyder på franska, så de skulle veta.Vad svarade du?
För att retas lite?
Och för att jag uppskattar ordlekar så som företaget i fråga använt namnet.
Jag uppskattar ordlekar och ordvitsar i största allmänhet.
Och jo, jag tror faktiskt att @Görel förstod att jag retades med vänskapligt tonfall (även om jag förstås accepterar att hon inte uppskattar att få namnet skämtat med).
Nej. Jag uppfattar varje försök att göra sig lustig över mitt namn som trakasserier.
Jag måste också säga att @Görel är ett av mina favoritnamn. Jag har enbart positiva associationer kring det namnet. Och till Christel och till Guje. Av någon anledning kopplar mitt huvud ihop de tre namnen.Jag vill bara säga att jag gillar ditt namn skarpt.
Nej. Jag uppfattar varje försök att göra sig lustig över mitt namn som trakasserier.
"God kvinna reder sig själv" som min mamma brukar sägaJag gillar också GörelEn bidragande orsak till det är nog min häftiga pensionärsgranne med det namnet. Det är full fart på henne fast hon är 80+ (fast jag skällde på henne när hon hade klättrat på taket till ett av härbrena och ramlat ner... hon kunde faktiskt bett mig göra det).