Namn på fransk skurk (film/tv)?

Silver Girl

Trådstartare
Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge.

Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att det är namnet på en filmskurk, eller ev från en tv-serie. Typ en mästertjuv eller bedragare av något slag. Men jag kommer inte på vart jag får det ifrån.
Finns det någon sådan med liknande namn i någon hyfsat känd film eller serie?

Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge.

Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att det är namnet på en filmskurk, eller ev från en tv-serie. Typ en mästertjuv eller bedragare av något slag. Men jag kommer inte på vart jag får det ifrån.
Finns det någon sådan med liknande namn i någon hyfsat känd film eller serie?

Du tänker inte på Villanelle från Killing Eve?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 097
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just... 2
Svar
30
· Visningar
5 048
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 711
Senast: AlmostEasy
·
Kropp & Själ Jag har länge tänkt på det här men jag har aldrig kommit till skott att faktiskt skriva om det. Men nu skulle jag behöva era tankar och... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 562
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka