namn,namn,namn.....beslutsångest!!!!!

R

Rallebralle

Jaha....det blev inga Medina of Marrakech...
jag har ångrat mig....de blir efter mamman istället.
Wiola heter hon och ungarna får följande namn...honan:Alba och hanarna.:Mirabilis och Arvensis....
det är violarter. :smirk:

Ps: det var visst inte två honor..... :angel:

.........eller ska jag ta

Honan: Medina of Marrakech
Hanar: Sahara of Marrakech och Agadir of Marrakech(eller Zagora of Marrakech)

välj åt mig NUUUUUUUUUU :crazy: :crazy: :p

Varför då?

Jag tycker att Medina och co låter så kraftfullt ...samtidigt som violerna är "tuffsöta" :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Hehe. Mirabilis får mig att associera till ICQ. Företaget som hittade på ICQ hette Mirabilis först innan AOL köpte upp dem bytte namn till ICQ Inc.

Hade jag ingen aning om ..... :smirk:
För mig så var det Underviol,en söt liten lila variant. :D

Men ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.....
varför kan ingen tycka som jag då.....
det lutar mer och mer åt Marrakech namnen,det är troligt att detta blir en av hans sista kullar och det är ju lite kul om de får nå´t efter honom,Wiola ska ju ha i januari igen såde namnen kan jag ju spara....
Fast å andra sidan så får ju Lilla Blå ungar snart och då kan de kanske heta efter Marre då han är morfar till dem ...... :confused: :confused: :confused:

Men tack....äntligen en med lite smak..... :D :p

Visst är det lite kraftfullt sådär.......
men får ju tänka på vad det är för ras också....en skogis skulle inte passa i det namnet ...men dock en afrikakatt.... :D :D :D

:bow: :bow: :bow:

Bra ,bra.....övertala mig.....det kanske inte är så svårt men övertala de andra som tycker jag ska döpa dem till violnamn...BHAAA...fånigt!! :p

*säger hon som her en katt som heter Scilla och en som heter Wiola...och så Lilla Blå,som egentligen heter Klintan(Blåklint) fast i stamtavlan så heter hon Tis Abath :crazy:

Hej! Jaha du har lika stor beslutsångest som mig :D
Tycker violerna var jättebra!!!
Hälsningar Merlyn

ja...på skogisar eller nån annan lite snällare ras,missförstå mig rätt ,inget ont i skogisar har själv två stycken som jag har fått lämna hos mamma ,korthårsmaffian gör slarvsylta av dem. :crazy:

Finns det inte en rätt tuff låt som heter Funky Cold Medina??? Det svänger ju katten :devil:

Pfff.....djurgårdspack. :devil: :devil: :devil: :angel:

bara för det ska jag döpa dem till snuffs,tuffs och powerpuffs..... :p :devil:

Liknande trådar

Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 595
Senast: Asko
·
Övr. Katt Tycker det nu är dax att presentera en av våra nya familjemedlemmar.. Eller ny och ny, hon har nu bott här i 8veckor. Tuss, som hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 157
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka