Nämen, nä!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 2 949
L

Lozzan

vad tycker ni om Horze´s nya sida? jjag tycker att den förra var snyggare, den nya är så tråkig. Sen har dom ju höjt priserna på vissa grejer bls. benlindor och schabrak/vojlockar. men dom har ju sänkt priserna på tränsen.
:smirk: Vet inte om det hör hemma på den här tråden eller om det är reklam men annars får moderatorerna (eller vad det heter *hjärnsläpp*) ändra!

Sv: Nämen, nä!

Ja nu funkade den visst.

Jag tyckte rätt bra om den nya sidan. Kändes lättare att hitta.

men prishöjningar tycker vi inte om ;)

Allt jag beställde har som SÄNKT REJÄLT i pris. :eek: :mad: :eek:
Och enligt min orderbekräftelse kommer jag att få betala det dyra priset bara för att ja beställde igår... F*N säger jag bara. :mad:

När du beställde igår - beställde du då från deras gammla sida?Om ja: så har dom inte rätt att säga att du skall betala det nya priset som finns på deras sida idag!

Ja, jag beställde från deras gamla sida igår och visst förstår jag att dom inte gjort något fel. Det är bara så irriterande & min vanliga otur. :mad: :mad:

Jag sparar på att göra en ny beställning med samma grejjor och strunta i att hämta ut denna och betala 125.- i returfraktkostnad. Ändå skulle det bli ca 200.- billigare att göra en ny beställning med dom grejjorna jag beställt... surt. :crazy:

Usch då :(
Jag gillar Inte den nya sidan, den förra var ju mycket bättre!
Och prishöjningarna gillar jag inte heller. Nu kan man ju lika gärna handla någon annanstanns. Anledningen till varför jag föredrog Horze var ju för att de hade bra priser framför allt på Grimmorna, Schabraken och Lindorna. Sådana där saker som man använder i princip varje dag och har ganska många av. Mycket tråkigt måste jag säga! :(

Ni som besökt butiken, hur är det där nu? Har priserna höjts där med?

:crazy: Men herregud!! Har ni sett priserna på märkesgrejerna då.. Titanium hjälmen GPA från Pikeur som jag har beställd därifrån kostar nu 4239:-. Jag har för mig att jag betalade ca 3200:- för min...

Vad beställde du för någonting därifrån? Tycker mest de verkar höjt priserna?

Jag var jätte sugen på lite nya schabrak de är (läs VAR) ju så billiga och av helt okej kvalité, även lite lindor samt någon ny grimma. Nu vet jag inte längre... :(

Jag har nu mailat i väg mina åsikter till Horze. Jag skrev precis vad jag tyckte och tänkte om deras nya sida, om vissa prishöjningar osv. Man vill ju gärna veta Varför t.ex. schabraken ökat rätt så rejält i pris. Och ett par utav lindorna hade ökat med typ 30:-.. Så jag hoppas på svar därifrån, står att man ska få svar inom 24 timmar dock inte vid veckoslut/helger, så jag får väll vänta till måndag nästa vecka.

Men ni som Inte gillar sidan, prishöjningarna osv. kan väll också maila och skriva vad ni tycker och tänker? Det är ju bara bra om de får veta det!

Tror helt ärligt att dom inte bryr sig - vill folk ha något så köper dem det till den prisen, eller hur? Så jag tror inte att Horze sänker sina priser igen.

Kanske, Kanske inte.. De borde väll vara måna om kunderna också?
Jag känner att jag lika gärna kan stödja de lokala ridsportbutikerna som finns lite runt omkring där jag bor då i stället för att beställa från Horze. Anledningen till att folk har handlat hos Horze är väll mest för att de varit väldigt nöjda med priserna gentememot produkterna i sig. Men nu, bara för att det har höjt priserna så blir ju inte produkterna bättre heller?

Jag vet nog fler som kommer avböja från att beställa därifrån.

Jo det är sant - jag har själv bara beställt 1 gång från Horze (2 veckor sedan) då jag var nyfiken på deras kvalitet sedan jag driver butik själv. Beställde då hopp schabraken 3 st + brodyr. Kan säga det att kvalietet var bra till det priset - 65.-, men jag är mindre nöjd med brodyren då.
Men tycker inte att schabraken är värda nästan 100.-, då du kan få ett märkes schabrak om du lägger på 50,- till i priset (om du letar runt och ev. köper på rea). Får hoppas att Horze lyssnar på sina kunder då - det hade jag gjort iallfall.

Men är dom inte fortfarande rätt billiga över lag, trots höjning?

Jag beställde bla bett, sänkt med över 100.- och flera paddar, sänkt med 30.-/paret.

Nja, jag vet inte. Jag känner att jag lika gärna kan handla i de lokala butikerna och lägga på några kronor, för då slipper jag ändå betala frakten. Det jag själv är mest intresserade av och som jag tror att Horze också sålt allra mest av är främst schabrak och lindor. Täckena har jag själv inte testat, men jag har dock Yllefilten Golden Stripe.
Den är jättefin i kvalitén osv. Men den är också prishöjd. Jag skulle nog inte köpt den i nuläget för det priset. Märkesgrejerna är svindyra..

Jag vet inte, tycker helt enkelt inte det verkar så speciellt lönsamt och beställa därifrån längre.

Ok. Jag är iaf nöjd med Horze trots prisändningen och annorlunda hemsida, tycker den blev bra.
Men här uppe är vi inte så bortskämda med hästsportbutiker, finns bara Granngården(svindyra) och Travshopen(har mest travgrejjor), så för mig blir det till att beställa oavsett i regel.

Sedan att jag är irriterad för att jag handlade igår och dom idag sänkt dom sakerna jag beställt är ju en annan sak. :devil:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
P
Utrustning Va hos en återförsäljare igår o kollade på hästtransporter. Är mest inne på en Star (han har mest såna oxå). Tänkte ju först köpa en... 2
Svar
33
· Visningar
5 005
Senast: MischaMir
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Stora canvasburar
  • Kattbilder #10