Naken man störde hopptävlingar

Sv: Naken man störde hopptävlingar

Jag såg eländet, vilken looser! :D:D

Men det var kul att höra Svanlund och Lotta Björes kommentarer!

Jag tyckte det var så synd om Gerco som fick avbryta mitt i pga den idioten. Tur att han blev felfri sen iaf :).

Dessa jäkla ridsportshulliganer! :mad:
Jag väntar bara på att dressyrpubliken ska börja bua och svära åt dommarna...

Senast ändrad:

Naken man i bara kalsongerna?

Hoppade in(!) hmm han kanske tyckte det fattades funktionärer och ville hjälpa till, eller så ville han hoppa trots att han inte lyckats kvala.

Nej, det där kunde han hoppat över i stället!

Men inte får man vara brutal ems mot djurrättsaktivister? I alla fall inte i TV, de kunde väl väntat lite...

Hmm det var väll någon som kämpade för djurens rättigheter.
Jag känner folk som tycker att det är helt fel att rida på hästar för att man "tvingar" dom. Dessa människor verkar altså tycka att hästarna ska ströva om kring fritt i skogen.
Sedan visar det sig ju att dom själva har en knähund som enbart får torrfoder , gå ut i koppel två gånger om dagen och tränar agility en gång i veckan....

Hmm det var väll någon som kämpade för djurens rättigheter.
Jag känner folk som tycker att det är helt fel att rida på hästar för att man "tvingar" dom. Dessa människor verkar altså tycka att hästarna ska ströva om kring fritt i skogen.
Sedan visar det sig ju att dom själva har en knähund som enbart får torrfoder , gå ut i koppel två gånger om dagen och tränar agility en gång i veckan....

Kan vara jag som tolkar de du skrivit fel. Men jag håller själv på med både hästar och hundar... och jag blev träffad av att de verkar som att du tycker att de är elakt att hålla på med agility.. Hundarna tycker ju att de är kul... men sen kanske du menar att de inte är alls något fel i de, men att dom har lite dubbelmral...:crazy: fattar inte vad du menar riktigt.. ha de bra alla < 3

"Djurrättsaktivisten fångades in med krattor och leddes brutalt ut från banan."

:rofl: haha :rofl:

Skulle velat se avledningen från bannan. se om det verkligen är brutalt eller om tidningen överdriver.

Kan vara jag som tolkar de du skrivit fel. Men jag håller själv på med både hästar och hundar... och jag blev träffad av att de verkar som att du tycker att de är elakt att hålla på med agility.. Hundarna tycker ju att de är kul... men sen kanske du menar att de inte är alls något fel i de, men att dom har lite dubbelmral...:crazy: fattar inte vad du menar riktigt.. ha de bra alla < 3
ja, det är dubbelmoralen hon menar.. hon påpekar att en del så kallade djurrättsaktivister som tycker att det är djurplågeri att rida på hästar samtidigt själva har en knähund som äter torrfoder och rastas i koppel..

dubbelmoral alltså, att människorna klagar på hästsporten men "plågar" sina egna hundar på samma sätt som de anser att ryttare "plågar" hästar..

:)

ja, det är dubbelmoralen hon menar.. hon påpekar att en del så kallade djurrättsaktivister som tycker att det är djurplågeri att rida på hästar samtidigt själva har en knähund som äter torrfoder och rastas i koppel..

dubbelmoral alltså, att människorna klagar på hästsporten men "plågar" sina egna hundar på samma sätt som de anser att ryttare "plågar" hästar..

:)

Tack för de!! :)

Jag var i flera år medlem i Djurens Rätt.
Gick till slut ur, för det som den organisationen från början stod för, dvs motverka plågsamma djurförsök, det glömdes bort när de invaderades av djurrättsaktivister! :crazy:

Droppen var när medlemmarna öppet skrev om vart man kunde hitta vegetarisk mat för katter! Tänkte på det som nämndes här i tråden, kalla ryttare djurplågare och sedan själva plåga djur.
Katter är inte skapta för en kost helt utan kött, i mina ögon ett lika stort djurplågeri att fodra djur med fel kost som att inte ge dem mat alls!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (DN) Trots att superligan i hoppning utökades till tio lag lyckades inte Sverige behålla sin plats i högsta ligan. De svenska...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (DN) Viveca Lundbäck har ridit i skuggan av kusin Helena. Men i Enköping var det Vivecas tur att stå i centrum. Hon vann SM-guld i...
Svar
0
· Visningar
743
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (DN) Dopningshärvan i OS-hoppningen bara växer. Senast i raden att åka dit är brasilianaren Rodrigo Pessoa vars häst Rufus testats...
Svar
0
· Visningar
961
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (DN) Att fyra OS-hästar i hoppning åker fast för behandling med samma otillåtna medel, innehållande capsaicin, kan inte vara...
Svar
1
· Visningar
1 601
Senast: HelenaHandberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama