Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är väl Wistam. Hon är väl programledare. Dom ska väl dejta enbart utifrån folk nakna kroppar.vem är Sofia?
Pfts dom tror väl att satsningen ska bli en höjdare. Annars hade dom väl inte tagit upp svenskarnas tv tid. Sen är det ju populärt med program där man gör sig av med folk, röstar ut dom, skickar hem folk osv. Sen ger man väl normen och sexismen en knäpp på näsanVem vill titta på detta, och för vad?
Pfts dom tror väl att satsningen ska bli en höjdare. Annars hade dom väl inte tagit upp svenskarnas tv tid. Sen är det ju populärt med program där man gör sig av med folk, röstar ut dom, skickar hem folk osv. Sen ger man väl normen och sexismen en knäpp på näsan
Tittar redan nu på Discovery+ för jag va nyfiken.. tja, förställ dig lite stelare variant på det, annars är inte så långt ifrånDet finns en tråd här om den brittiska versionen. Jag gissar att det blir ungefär samma.
Har de med feta personer? Personer utan rakat underliv? Jag har kollat 1-2 ggr och har bara sett smala deltagare utan buske.Har du sett programmet?
Det är ju exakt det man inte gör
Har de med feta personer? Personer utan rakat underliv? Jag har kollat 1-2 ggr och har bara sett smala deltagare utan buske.
Edit: Läste för snabbt, det var @Smoothi jag skulle svara.