Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ro*al Ca*in Light? Ron äter den just nu men jag tycker inte att den ger så himla mycket resultat.. Någon som har något annat tips på fettsnålt torrfoder som passar en kräsen katt?
Vad är egentligen skillnaden mellan ovanstående kattmat och tex IA*S och liknande?
Om du är ute efter att banta katten är fet inte fettsnålt du ska ge, det är lågkolhydrat. Bäst är burkmat men måste du ge torrfoder är Hill's m/d ett bra alternativ. Orijen skulle kanske också kunna funka.
Hundavel & Ras Mini labrador på blocket.
"Hans mamma är cavalier King Charles Spanien (hälsotestad ögon patella hjärta) och hans pappa är en labrador...
Hästmänniskan Beror helt på hur du är byggd skulle jag säga, jag är 172 rider helst på större hästar runt 170. Kan absolut hoppa upp på en c ponny om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.