Något annat än..

Vica

Trådstartare
Ro*al Ca*in Light? Ron äter den just nu men jag tycker inte att den ger så himla mycket resultat.. Någon som har något annat tips på fettsnålt torrfoder som passar en kräsen katt?

Vad är egentligen skillnaden mellan ovanstående kattmat och tex IA*S och liknande?

Senast ändrad:
Sv: Något annat än..

Om du är ute efter att banta katten är fet inte fettsnålt du ska ge, det är lågkolhydrat. Bäst är burkmat men måste du ge torrfoder är Hill's m/d ett bra alternativ. Orijen skulle kanske också kunna funka.

Och så begränsad tillgång till maten såklart.

Sv: Något annat än..

Skriv Royal Canin och IAMS. Om det inte vore tillåtet att nämna produkter skulle moderatorerna knappast låta sig luras av R*y*l C*n*n.

Liknande trådar

Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
756
Senast: Krålus
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 567
Senast: Sassy
·
Katthälsa Tips på torrfoder för katt som är åt det magrare hållet? Katten är 8 år gammal och fullt frisk. Äter just nu Eukanuba top condition(?)...
Svar
11
· Visningar
1 528
Senast: Elektron
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama