sammi

Trådstartare
som är lite småhajj på datorer?
försöker installera min webcam, men det funkar inte..
Förklara hur man gör, tack!
 
Läser manualen? ;)
Det beror på vilken typ av kamera du har, ilka inställningar på datorn, vad du har för internet. Har du router så kan det krångla litegrann, eftersom det brukar sitta en brandvägg där.
 
har ingen, köpte den av en kompis så jag har bara skivan och camen..
oj, inställningar på datorn har jag ingen aninga om.. :confused:
 
Det finns många som är rätt hajja på datorer som rätt ofta går in på "Datorer" och läser/svarar på trådar! :idea:
 
Nuförtiden är det sällan man får med någon ordentlig manual på papper, utan den brukar följa med som en pdf- eller html-fil. Öppna CD-skivan i utforskaren och titta om det inte ligger någon manual där.

Annars kan du väl fråga din kompis? Han/hon borde väl veta?
 
Jag hade ju också problem med att installera den.. Jag laddade ner något program till den från internet, kommer inte ihåg varifrån.. ;)
FÖr visst har väl du 98 som jag har? hm.
äsch, gå in på deras hemsida o ladda ner program, det funkade för mig..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Plötsligt kan vi inte gå in på vissa hemsidor på vårat wifi. Tex inte min högskolas hemsida, eller här på bukefalos. Aftonbladet funkar...
Svar
6
· Visningar
336
Senast: Tarnin
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
554
Senast: sweep
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
288
Hemmet I förra veckan installerades äntligen den begagnade diskmaskinen som jag fick för flera år sedan. Första gången jag körde den så betedde...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp