Någon utbildning med djur?

L

linabergmer

Jag har alltid velat bli veterinär, men har fått ge upp dom drömarna, då det är omöjligt att komma in på den skolan..

Men finns det några jobb med djur som är roliga?

Måste få insiration...

Sänk graden lite och bli djursjukvårdare tex. Då får du åtminstonde jobba jämte en vet.

Är det någon som gått den här utbildningen? Berätta gärna!

Att komma in på den linjen är inte lätt men inte omöjligt. Går inte där själv men skulle ha gjort nu efter min praktik. Men har nu valt att göra min dröm verklig och bli "ridande polis".Så det blir några extra år vid skolbänken. Har du inte gått gymnasiet så finns det en skolan i Uppsala tror jag som man kan gå är även en början till veterinär :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 873
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 275
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 341
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama